Subscribe to RSS
banner

News back to homepage

Komunikatë për shtyp: Represion shtetëror në dëm të biznesit dhe komunitetit të Himarës Komunikatë për shtyp: Represion shtetëror në dëm të biznesit dhe komunitetit të Himarës

Komunikatë për shtyp

 

Tema: Represion shtetëror në dëm të biznesit dhe komunitetit të Himarës

 

Në terrin informativ që tentohet të instalohet si standard i sjelljes publike në vend dhe duke përfituar nga zbutja e vëmendjes së opinionit publik për shkak të pushimeve verore, aparati shtetëror shumëformësh po realizon këto ditë fushatën e radhës së represionit në zonën e Himarës. Me inspektime tendencioze selektive, praktika diskriminuese në kurriz të qytetarëve që vijojnë të mos jenë njësuar me politikat e qeverisë qendrore apo autoritetit lokal po gjobiten biznese duke synuar përmes penalizimit financiar të kontrollohet ndërgjegjja qytetare.

Duke qenë gjithmonë konsekuentë në nevojën e ndërtimit të institucioneve të qëndrueshme të shtetit të së drejtës por njëherësh në parimin e barazisë para ligjit të qytetarëve pavarësisht origjinës etnike apo bindjeve politike, denoncojmë aksionin represiv të qeverisë Rama. Komuniteti lokal në periudha të një aktiviteti ekonomik të zbehtë për shkak të konjukturave më të gjera në vend,  duhet stimuluar dhe jo penguar në përfitimet ligjore nga sezoni dhe lëvizja turistike.

Nuk është e lehtë të kontrollohet me këto mjete anakronike reagimi qytetar. Përkundrazi paralajmërohet frymëzuesi i sjelljeve të tilla diakronike represive në trevat e Himarës dhe më gjerë se rezistenca politike e jonë nuk ka për të reshtur.

 

Tiranë, më 10 Gusht 2017

Takim paraelektoral i Kryetarit të PBDNJ-së, Vangjel Dule në Athinë Takim paraelektoral i Kryetarit të PBDNJ-së, Vangjel Dule në Athinë

Lajmërim

 

Të hënën, me 19 qershor, do të zhvillohet në Athinë Takimi Qendror Paraelektoral i kryetarit të PBDNJ-së dhe kandidatit për deputet në qarkun e Vlorës, VangjelDule.

Ftohen të gjithë votuesit dhe miqtë qe me prezencën e tyre të mbështesin zërin e vetëm helen në parlamentin shqiptar.

Zoti Dule do të analizojë kushtet nën të cilat zhvillohen këto zgjedhje dhe do të prezantojë planin e PBDNJ-së për të nesërmen pas këtyre zgjedhjeve. 

 

Data:E henë, 19 qershor 2017

 Ora: 07.00 pasdite (19:00)

 Adresa: Konfederata Panepirotase e Greqisë – Κλεισθένους 15, Athine

 Komunikimi:himaraunion@gmail.com, tel. Fix. 2103000912

Pretekste urbanizuese për represion ndaj banorëve dhe komuniteteve autoktone në trevat e Himarës – DEKLARATË PËR SHTYP – Pretekste urbanizuese për represion ndaj banorëve dhe komuniteteve autoktone në trevat e Himarës – DEKLARATË PËR SHTYP –

DEKLARATË PËR SHTYP

PBDNJ-OMONIA (dega e Himarës)

Pretekste urbanizuese për represion ndaj banorëve dhe komuniteteve autoktone në trevat e Himarës

Hienat e pushtetit të frymëzuara nga retorika nacionaliste e Kryeministrit dhe në procedura legale të dyshimta, të realizuara në bodrumet e këmbimeve okulte të politikës me interesa të errëta ekonomike, i janë mësyer këto ditë dhe për të disatën herë, Himarës.

Jemi të sigurtë, prandaj dhe denoncojmë me forcë se të gjitha ndërhyrjet gjoja urbanizuese apo zhvilluese në thelb kanë terrorizimin me qëllim nënshtrimin dhe asimilimin e popullsive autoktone sipas inskenimeve më të rrezikshme për kohezionin shoqëror të vendit.

Konkretisht dhe nën justifikimin e përhershëm se u thirrën nga organet “kompetente” të bashkiakë, IKMT, po i njëjti organ që rrëzoi me bujë Kishën e Shën Athanasit, por sot nën drejtimin e një force qartazi antihelene, sikundër PDIU, u paraqit dje, e Hënë, 12 Qershor, në zona të Dhërmiut për të dëbuar nga tokat e të parëve të tyre mëse 15 familje autoktone.

Është një akt vandal i motivuar nga subkoshenca nacionale i organeve ekzekutive të shtetit që për vete është nën ndikimet e një Kryeministri totalisht të paragjykuar për popullsitë e atyre trevave, Minoritetit Etnik Grek ne pergjithesi, historinë dhe destinacionin e tyre.

Njëherësh dhe pavarësisht reagimit të shoqërisë vendase, faktorit ndërkombëtar dhe autoriteteve të pavarura të shtetit për planin e rregullimit të qendrës së Himarës, në shkelje të legjislacionit dhe abuzim me pronat private të banorëve, me pretekstin e krijimit të ambienteve shkollore gjithashtu cënohet pronësia e familjeve aty.

Si në rastin e shembjeve të objekteve ambulante të banorëve të Dhërmiut në Draleo edhe ato të qendrës së Himarës, asnjë njoftim paraprakt dhe mirëkuptim nuk është kërkuar nga qytetarët.

Klima paraelektorale sikundër edhe në të kaluarën përdoret nga segmente të emërtuara tashmë për krijimin e faktit të kryer por edhe për reperkusion hakmarrës ndaj komuniteteve të panënshtruara në planet ogurzeza okulte të pushtetit të Ramës dhe klikës së tij qeverisëse.

 

PBDNJ-OMONIA (dega e Himarës) vijon me denoncimin rast pas rasti dhe informimin e opinionit ndërkombëtar sesi metoda makiaveliste duke parashtruar gjoja plane rregulluese dhe zhvilluese shndërrohen në instrumenta për të sfumuar pjesëmarrjen e komuniteteve lokale në përfitimet nga veprimtaria ekonomike e bazuar kjo në të drejtën e tyre historike dhe pronësore në zonë.

Kërkohet ndërhyrje e menjëherëshme e faktorit ndërkombëtar për të ndaluar veprimet abuzive të Qeverisë dhe segmenteve parashtetërore për të paraprirë acarimit të mëtejshëm, të panevojshëm dhe jo të dobishëm të situatës.

 

Himarë, më 13 qershor 2017

INTERVISTË/ Kryetari i PBDNJ, Vangjel Dule, flet për gazetën “Albanian Free Press”: Për sa kohë do të votojmë me militantizëm, do të lëvizim gjithmonë brenda kufirit të rrethit vicioz INTERVISTË/ Kryetari i PBDNJ, Vangjel Dule, flet për gazetën “Albanian Free Press”: Për sa kohë do të votojmë me militantizëm, do të lëvizim gjithmonë brenda kufirit të rrethit vicioz

Kryetari i Partisë Bashkimi i të Drejtave të Njeriut (PBDNJ), Vangjel Dule është kandidat për deputet në zgjedhjet e 25 qershorit. Ai është pjesë e listave të opozitës së udhëhequr nga Partia Demokratike, si kandidat në qarkun e Vlorës. Në këtë mënyrë, përfshirja e kreut të PBDNJ siguron që minoriteti grek në Shqipëri të jetë i përfaqësuar në Parlament si gjithë legjislaturat e tjera pas fillimit të viteve ’90. Z.Dule në këtë intervistë që dha për gazetën “Albanian Free Press”, thotë se opozita do të thyejë rezultatin tradicional të PS në qarkun e Vlorës. Ish nënkryetari i Parlamentit konstaton me keqardhje se në këtë fushatë, debati nuk po përqendrohet në aktualitetin politik dhe në çështjet që qytetarët dhe shoqëria kërkojnë për zgjidhje, por në aspekte dytësore, sensacione dhe shpesh herë edhe në absurditete. “Për sa kohë do të votojmë me militantizëm do të lëvizim gjithmonë brenda kufirit të rrethit vicioz”, – mendon z.Dule. 

Ju jeni pjesë e listës së Qarkut të Vlorës, ku keni tashmë një përballje jo të lehtë duke pasur parasysh se PS, në Vlorë është një bastion i fuqishëm. Si e shikoni koalicionin e djathtë në këtë qark?

Qarku i Vlorës ka një konfigurim shumë interesant në zgjedhjet e 25 qershorit ku në ndryshim nga herët e tjera, i gjithë koalicioni i opozitës së bashkuar që kandidon nën siglën e PD i ka të gjitha shanset për të përmbysur në favor të saj rezultatin tradicional në këtë qark. Duke dhënë kështu dhe një kontribut për fitoren edhe në qarqet e tjera dhe për rrjedhojë edhe në rang Republike.

Ardhja deri në këtë pikë, pra hyrja në zgjedhje e opozitës, erdhi si rrjedhojë e marrëveshjes Rama-Basha. Nëse s’do të ishte kjo marrëveshje, kriza do të vazhdonte. Si do ta cilësonit këtë marrëveshje?

Zgjidhja që u dha me marrëveshjen Rama-Basha, nuk ishte ajo që kërkohet nga situatat, dhe prej shumicës prej nesh, por mund ta quajmë një zgjidhje emergjence për të kapërcyer një situatë shumë të vështirë, politike që ishte krijuar në vend ku siç dihet përfshihet në marrëveshje një Reformë tërësore Kushtetuese dhe në të njëjtën kohë dhe Zgjedhor. Në vendin tonë në lidhje me zgjedhjet duhet të ndryshojë gjithçka. Në këtë kuadër për zgjedhjet e radhës, duhet të jetë prioritet i prioriteteve i çdo qeveria që nuk duhet lënë për në pjesën e fundit të mandatit por që duhet t’i jepet zgjidhje gjatë gjashtëmujorit të parë të sesionit të ardhshëm parlamentar.

Po zgjedhja e Metës President, a ishte zgjidhja më e drejtë dhe që i ka kënaqur të gjitha palët? Cili është mendimi juaj? 

Kjo ishte një çështje që i përkiste koalicionit qeverisës, mazhorancës PS dhe LSI. Sigurisht që nuk mund të gjykohet nëse ishte e drejtë apo e padrejtë. Pra, është në të drejtën Kushtetuese, të çdo shumice parlamentare, përcaktuar, në këtë rast të 50 plus një të anëtarëve të Parlamentit për të zgjedhur Presidentin. Personalisht dhe përtej frymës kushtetuese dhe ligjore, politikisht do të preferoja që Ilir Meta të mbetej në politikën aktive. Por përderisa ishte një zgjedhje e tillë, është e respektuar. 

Fushata elektorale ka ndezur motorët për të gjitha krahët e politikës. A është “agresive” si vite më parë kjo fushatë zgjedhore? Çfarë do të veçonit nga kjo fushatë e deritanishme? 

Kjo është një fushatë e qetë, por ajo që është për të ardhur keq, edhe njëherë është se debati nuk përqendrohet në aktualitetin politik dhe në çështjet që qytetarët dhe shoqëria kërkojnë për zgjidhje, por përqendrohet në aspekte dytësore, sensacione dhe shpesh herë edhe në absurditete. Të shkojmë edhe njëherë të gjithë së bashku si klasë politike, për të funksionuar si të tillë me përgjegjshmëri dhe për t’u dhënë qytetarëve motivim, shpresë deh zgjidhje. Qytetarët i shikojnë zgjedhjet jo si një proces që do demonstrojë zgjidhje në problemet e tyre dhe që do të përmirësojë përditshmërinë e tyre. Disa e shikojnë thjesht dhe vetëm si militant dhe disa të tjerë e shohin shumë fatkeqësisht si një rast për një përfitim të vogël të ditës. Ndaj është përgjegjësia e klasës politike shumë e madhe por në të njëjtën kohë nuk jam nga ata që do të them se qytetarët dhe shoqëria janë pa faj. Kanë dhe ata pjesën që është shumë e rëndësishme të përgjegjësisë dhe të fajësisë për këtë situatë. Për sa kohë do të votojmë me militantizëm do të kemi situata të ngjashme herë pak të përmirësuara dhe herë pak të përkeqësuara, por duke lëvizur gjithmonë brenda kufirit të rrethit vicioz.

PBDNJ në zgjedhjet e 25 qershorit PBDNJ në zgjedhjet e 25 qershorit

 

Sipas zhvillimeve politike në vend të lidhura këto me marrëveshjen e momentit të fundit për zhvillimin e zgjedhjeve me pjesëmarrjen e opozitës si edhe ndërhyrjeve në Kodin Zgjedhor që rëndojnë akoma më shumë formacionet e vogla politike edhe ato në kohë jashtë logjikës elektorale, PBDNJ (Partia Bashkimi për të Drejtat e Njeriut) u orientua për nga rrugëdalja politike thuajse e vetme për garantimin e dimensionit të tij parlamentar.

Në bazë edhe të konsekuencës në marrëdhënien e Partisë Demokratike të opozitës kryesore për të rehabilituar paritë më të vogla që morën pjesë në bojkotin afatgjatë nga procedurat paraelektorale ligjore, me synim natyrisht garantimin e zgjedhjeve të lira dhe të drejta, PBDNJ vendosi bashkëveprimin paraelektoral me PD.

Kryetari i PBDNJ-së z. Vangjel Dule u përfshi në listën e kandidatëve të PD për Zonën Zgjedhore të Vlorës  në vendin e tretë që konsiderohet fituese në çdo rezultat eventual. Kryetari i Degës së OMONOIA-s në Korçë dhe ish deputeti Ligoraq Karamelo në vendin e gjashtë të listës në Korçë që konsiderohet nderues dhe ruan perspektivën kur të krijohen kushte të reja.

Në këto kushte PBDNJ do të jetë në Parlament si një instrument bazik për vijimin e kontributit të tij politik si për Minoritetin Ethnin Grek edhe për Shqipërinë.

Informacionet e para dhe konsiderata e përgjithshme është se tek kuadrot e PBDNJ dhe OMONOIA në bazë, renditja në atë pozicion të sigurt zgjedhor të z. Dule ka krijuar klimë pozitive, vlerësohet si zhvillimi më i mirë në qorrsokakun e para pak ditëve për mbijetesën politike të shprehjes të pavarur politike të MEG dhe përbën argument thelbësor për intensifikimin e përpjekjes së tyre politike.

Kreu i PBDNJ-së, Vangjel Dule, i ftuar në Forumet UET me temë “Reformizmi vs Populizmi” Kreu i PBDNJ-së, Vangjel Dule, i ftuar në Forumet UET me temë “Reformizmi vs Populizmi”

Kreu i PBDNJ-së, Vangjel Dule, ishte i ftuar në Forumet UET me temë Reformizmi vs Populizmi, ku bashkëbisedoi me studentë dhe pedagogë të Universitetit Europian të Tiranës mbi situatën aktuale politike dhe pozicionimin e tij në krah të opozitës

PBDNJ-ja është një parti që përfaqëson të drejtat e minoriteteve në vend dhe ka një lidhje të fortë me minoritetin grek në veçanti. Si profil partie do të mirëkuptohej qenia e saj në qeveri, pavarësisht se cilit krah politik i përket qeveria, por kreu i kësaj partie Vangjel Dule ka zgjedhur të jetë në opozitë dhe të mbështesë protestën e iniciuar nga Partia Demokratike në situatën aktuale. Dule i ftuar në Forumet UET nën moderimin e pedagoges Belina Budini, i bëri një skaner situatës ku ndodhet opozita dhe politika në prag të zgjedhjeve të reja parlamentare duke theksuar se mungon besimi se këto zgjedhje do të jenë të lira dhe të ndershme. I pyetur për rolin e ndërkombëtarëve në këtë situatë, Dule ka zbuluar një fakt që nuk ishte artikuluar më parë publikisht; një propozim që ka ardhur nga përfaqësues diplomatikë për partitë e vogla aleate të PD-së. Sipas tij iu është propozuar që të futen në zgjedhje edhe pa PD-në pasi kjo do t’u jepte mundësinë të shtonin fuqinë e tyre elektorale dhe mandatet e tyre në Kuvend.

Çfarë qëllimi apo funksioni kryeni ju si parti kur është shumica që ka deputetë që vijnë nga shtresat që ju pretendoni të përfaqësoni? A nuk ju rrëzon kjo?

PBDNJ pavarësisht që i mëshon aspektit të të drejtave të njeriut dhe të minoriteteve, nuk është një parti me bazë teknike. Nuk është një parti që përfaqëson ekskluzivisht pjesëtarët e minoritetit grek apo të minoriteteve të tjera. Është një parti e cila ka këtë veçanti, por në të njëjtën kohë ka një axhendë e cila fillon që me çështjet ekonomike financiare të vendit, me çështjet e mbrojtjes apo politikës së jashtme. Rrjedhimisht të qenit shumë e interesuar dhe e fokusuar në realitetin e të drejtave të minoriteteve në vendin tonë, nuk do të thotë se është një parti ekskluzivisht e tyre. Është një parti si gjithë të tjerat, në një kohë që disa parti mund të kenë çështjet ekologjike në një këndvështrim më të veçantë, ne kemi dimensionin human. Në lidhje me faktin se aty ku ne kemi mbështetjen më të madhe në grupet e minoriteteve, ka edhe përfaqësues të tyre që janë me forca të ndryshme politike, personalisht nuk e kam parë kurrë nga verbëria e interesit partiak dhe nuk kam qenë ndër më luftarakët kundër tyre, sepse nuk mund të pretendosh që të kesh një mbështetje në përqindje që u qasen totalitarizmit në një komunitet. Ka edhe aty mendim ndryshe, qoftë për të drejtat e tyre dhe mënyrën e garantimit të tyre, qoftë për çështje të tjera që preokupojnë. Aty ku më shqetësues është momenti që këta përfaqësues në vend që të jenë në rolin e ambasadorit dhe të misionarit të të drejtave të këtyre komuniteteve, pranë partive të pushtetit dhe aq më tepër kur këto parti janë në qeverisje, shndërrohen në të kundërtën. Në misionarë të interesave të partive të mëdha apo të qeverive, të kohëve të ndryshme, me qëllim që të paralizojnë përpjekjet e këtyre komuniteteve në betejën e tyre, për të marrë të drejtat që iu takojnë. Janë dy realitete të cilat janë të ndryshme, ku të parin do ta mbështesja me gjysmë zëri dhe për të dytin do isha kategorikisht kundër.

Ju keni një lloj beteje të fshehtë me ta?

Në politikë nëse nuk ke beteja të fshehta do të thotë që nuk je në politikë. Rrjedhimisht është një betejë e tillë, nuk do më pëlqente në asnjë rast që këta përfaqësues të dilnin nga roli periferik në jetën politike, të një minoriteti dhe të eklipsonin rolin që luan partia PBDNJ, e cila luan rolin e një force kryesore në hapësirat ku jetojnë anëtarët e minoriteteve.

Një përshtypje nga ana e juaj mbi paktin e reformizmit politik që ka hartuar UET…

Në një kohë që nuk mund t’ju them kush do të jetë fituesi i zgjedhjeve të ardhshme, nuk mund të parashikoj, mund t’ju them me siguri të plotë kush është humbësi. Dialogu është humbësi. Sërish në vendin tonë do të shkojmë në zgjedhje me kryefjalë, do të jenë zgjedhje të lira të ndershme apo do të jenë zgjedhje të manipuluara. Ky debat do të vazhdojë para, gjatë dhe pas zgjedhjeve kurdo që të zhvillohen ato. Kjo është një fatkeqësi. Asnjëherë nuk mbaj mend që të jetë zhvilluar në periudhën parazgjedhore një debat me terma politikë, me terma platformash, programesh dhe aq më tepër kaq ambicioze siç i keni përshkruar dhe i keni detajuar ju. Nuk duhet të keni asnjë lloj shprese se ky material do të ketë një fat diskutimi gjatë fushatës parazgjedhore. Dëshiroj të pranoj realitetin që është i hidhur në këtë rast, nuk kemi arritur jo vetëm në fushatat zgjedhore, por as në parlament të diskutojmë çështje të tilla parimore. Nëse do t’i hidhni një vështrim studimi procesverbaleve të punimeve të Kuvendit, në seanca plenare dhe komisione do të shikoni që mbizotëron kush jam unë, kush je ti, çfarë kam bërë unë më mirë se ti e kështu me radhë. Ajo që unë e gjeta me shumë vend është reforma kushtetuese dhe në fakt unë e kisha menduar dhe diskutuar aq sa kisha mundësi, që duhet të ishte kryefjala e këtij mandati parlamentar. Pas kaq vitesh ishte një kohë optimale që të konstatohen mangësitë e Kushtetutës dhe ne kemi patur edhe fatin e hidhur t’i përjetojmë sidomos aspektet negative në mënyrë shumë të ndjeshme. Ishte momenti dhe aty duhej të fillonte me ngritjen e një komisioni gjithëpërfshirës, parlamentar po paralelisht mbështetur edhe nga një komision jashtëparlamentar, përpjekja e reformimit kushtetues, e cila do të përfshinte reformimin e sistemit politik, Reformën në Drejtësi, reformën në shumë aspekte të tjera. Por që si gjithmonë bëjmë reforma nëse mund t’i quajmë reforma ato që janë bërë në vendin tonë, të cilat janë të fragmentarizuara, të cilat janë fort të politizuara dhe kur janë të politizuara natyrisht që nuk kanë karakterin e gjithëpërfshirjes. Duke mos patur një karakter të tillë nuk gëzojnë edhe mbështetjen e duhur për të qenë reforma afatmesme dhe afatgjata. Kur kryen reforma siç është reforma territoriale-administrative që votohet në mënyrë të njëanshme, pavarësisht se e kishte shumicën e cilësuar në parlament dhe është një reformë që do prekë dhe ndikojë jetën e vendit dhe të shoqërisë për disa dekada, e imagjinoni se nesër pushteti, nëse do të jetë kjo pas këtyre zgjedhjeve apo të tjera, do ta administrojë një qeveri tjetër e një force tjetër dhe rrjedhimisht kur nuk ka qenë e pëlqimit të saj dhe nuk ka patur mbështetjen e saj, kjo lloj reforme dhe trajta përfundimtare që mori ajo, natyrisht që nuk do të kemi një funksionalitet, i cili është i nevojshëm që të japë frytet e veta një reformë. Aq më tepër Reformën në Drejtësi që ju e shikoni, e cila shkon nga pengesa në pengesë dhe nga vonesa në vonesë dhe është për të ardhur keq. Kemi dëgjuar debatin parlamentar që në vend të përqendrohet te thelbi i reformës, kemi politikanë të cilët shfrytëzojnë podiumin e parlamentit duke u përpjekur që një reformë të tillë madhore ta përdorin edhe si një farë kërcënimi politik, se ku do të shkoni ju pasi të miratohet Reforma në Drejtësi. Një reformë nuk ka për objekt një individ apo grup individësh për të funksionuar në dëm dhe në disfavor të tyre. Natyrisht që ka dhe pasoja të tilla, por ato janë dytësore në krahasim me atë që po përpiqen të sjellin me mënyrën e funksionimit të këtij sistemi.

Çfarë pritet të ndodhë në favor të aleancës tuaj të re, koalicionit me të cilin jeni bashkuar?

Unë besoj se çfarë kishte për të ndodhur ka ndodhur. Tani mbetet të shohim të manifestohet dhe më pas të analizojmë, ta korrektojmë. Është një fakt që gjysma e spektrit politik të vendit nuk është regjistruar për zgjedhjet e ardhshme. Ndërsa gjysma e gjysmës tjetër e cila ndonëse janë regjistruar kanë deklaruar se nuk do të marrin pjesë në zgjedhje. Pra i bie që nëse asgjë nuk do ndryshojë dhe unë nuk investoj asnjë shans në këtë variant, i bie që vetëm ¼ e spektrit politik të marrë pjesë në zgjedhjet e ardhshme. Në këtë rast gjithsekush e merr me mend se vetëm zgjedhje nuk mund të jenë. Rrjedhimisht shtyrja e zgjedhjeve është e paevitueshme. Për një kohë që dëgjon mendime që kjo është një shkelje e rëndë e Kushtetutës, veçse mos harroni se në këtë vend nuk operojmë me Kushtetutë, nuk operojmë me ligje, në këtë vend kompromisi ndërpartiak gjithmonë ka funksionuar në dëm të kushtetutshmërisë dhe të ligjit. Nuk duhet të harrojmë që në vitin 2009 brenda natës dy forcat e mëdha politike ndryshuan kushtetutën, jo në një por në disa nene të saj. Rasti më i fundit në 22 korrik ndryshuam sërish dokumentin themelor të shtetit, në dhjetëra dispozita të saj me një shpejtësi të tillë që shumica e parlamentarëve nuk kishin mundësi të konceptonin thelbin e asaj që po ndryshonte dhe të renë që solli ajo. Rrjedhimisht po, shtyrja e zgjedhjeve nuk është në harmoni me parashikimet kushtetuese, por do të kemi një shtyrje të tillë. Do gjendet formula me një votim të cilësuar të mbështetur nga dy forcat e mëdha politike. Nga ana tjetër, besoj që është momenti që të mos shikojmë vetëm aspektin negativ. Kemi patur 26 vite procese zgjedhore tërësisht apo pjesërisht të manipuluara. Dy lojtarët e mëdhenj të politikës e dinë fort mirë se çfarë i kanë bërë njëra-tjetrës. Edhe PS-ja e di shumë mirë se si i ka manipuluar zgjedhjet kur ka patur mundësi në dëm të PD-së, por edhe PD-ja e di shumë mirë se çfarë ka bërë në dëm të PS-së. Është hera e parë në një kohë që gjithmonë deri më sot gjendej kompromisi midis dy lojtarëve të mëdhenj, edhe për sa i përket sistemit zgjedhor, edhe për sa i përket administrimit të sistemit zgjedhor që të gjenin gjuhën e përbashkët e cila gjithmonë synonte që të dëmtonte interesat e forcave të vogla politike. Është hera e parë që nuk e gjejnë këtë gjuhë. Unë e konsideroj një zhvillim pozitiv. Le ta konsiderojmë liderin e opozitës, zotin Basha, si një djalë plëngprishës, i cili distancohet nga ky sistem i zgjedhjeve të manipuluara sepse në një rast të ndryshëm do të mund të priste dhe ai radhën siç u ka ardhur të dy palëve, në konsekuencë që të përdorte sistemin dhe administrimin e procesit në favor te tij dhe në dëm të partisë socialiste. Pra në këtë moment duhet ta shohim pozitivisht dhe të investojmë që një herë e mirë Shqipëria të dalë nga harta e vendeve me zgjedhje problematike. Në pak vende i shkon ndokujt në mend të prekë votën. Epo në vendin tonë ndodh kjo. Nuk shkon me mendimin se sa vota do fitosh, po është vëmendja kryesore e përqendruar në aspektin se si do ta mbrosh atë votë që ti ke marrë dhe kjo është shumë e rëndësishme. Nuk është një e fshehtë t’ju them se në parti të nivelit të PBDNJ-së investohet më shumë kohë dhe energji për të ngritur strukturën e mbrojtjes së votës se sa për të përpiluar programin. Nuk ke asnjë mundësi tjetër të mbijetosh. Për disa politikanë është shumë komode sepse arrijnë të fitojnë mandate qeverisëse edhe pa patur mbështetjen e qytetarëve. Ndërsa disa të tjerë duke patur edhe mbështetjen e qytetarëve, mund ta shohin veten e tyre jashtë radhëve të parlamentit apo forcave politike.

Mos ndoshta mbivendosja, paravendosja dhe plotësisht vendosja e gjithë diskursit politik me zgjedhjet e lira dhe të ndershme, në fakt është një populizëm i liderit aktual të politikës, liderit të opozitës si një mënyrë për të mos përballuar garën elektorale, për shkak të 100 konteksteve, dhe për të marrë një avantazh paraelektoral pa kaluar në zgjedhje?

Unë do të dëshiroja t’u qëndroja disa fakteve. 26 vite nuk kemi patur zgjedhje të lira e të ndershme. Rotacione kemi patur, por disa prej tyre janë shoqëruar me bojkote parlamentare. Tani, zgjedhjet e vitit 2015 krahasuar me ato të vitit 2013 ishin gjysmë hapi mbrapa, me problemet e konstatuara jo prej nesh, por nga OSBE-ODIHR, të cilat janë të printuara në raport të shoqëruara me rekomandimet përkatëse. Ndryshimi i parë thelbësor nga zgjedhjet e mëparshme është se në një kohë ku zgjedhjeve të radhës u paraprinte në kohë reforma zgjedhore, sipas rekomandimeve të OSBE-ODIHR, është hera e parë që nuk krijohet reformë dhe përgjegjësia është e dy palëve kryesore dhe mbi të gjitha është e palës së qeverisë. Pra shkojmë në këto zgjedhje nëse marrim të mirëqenë datën 18 qershor me asnjë rekomandim të OSBE-ODIHR të reflektuar me amendim në kodin tonë zgjedhor. Pra problemet trashëgohen ashtu siç i kishim në të shkuarën pa asnjë përmirësim, pra humbjen e kemi në xhep. Tani shkojmë e shohim disa faktorë të tjerë, zgjedhjet e pjesshme që u bënë. E nis me Korçën, sepse atëherë ne ishim në koalicion me PS-në dhe relatat tona nuk ishin të acaruara dhe jam i bindur se fitorja e PS-së me mbështetjen e të gjithë aktorëve aleat ishte më se e sigurt në Bashkinë e Korçës, që lindi për shkak të zhvendosjes së kryetarit në postin e nënkryetarit të qeverisë. Është shndërruar vjedhja e votës në kleptomani. Pse i vodhi atëherë zgjedhjet në Korçë Partia Socialiste? Është çështje psikologjie, ishte më se e sigurt, nuk kishte asnjë shans opozita. Pas zgjedhjeve të Korçës shkojmë te zgjedhjet e Dibrës. Këtu kemi një element tjetër. Ndërsa është bërë fjalë për shitjen dhe blerjen e votës edhe para zgjedhjeve të vitit 2013, edhe në zgjedhjet e vitit 2015, në vitin 2013 ishte një fenomen në gjenezë, në zgjedhjet e vitit 2015 ishte shumë i përhapur, në zgjedhjet e Dibrës ishte fenomeni dominant. Nuk foli njeri për fitimin e votës, votat u këmbyen në të gjitha format që nga ato klasiket deri në më modernet. Mall me mall, mall me shërbim, klering dhe nuk e di se çfarë tjetër. Nëse do të ndjekim trajektoren e besueshmërisë së zgjedhjeve të zhvilluara gjatë tri viteve të fundit, shohim se shkojmë nga e keqja te më e keqja. Pra, zgjedhjet e 18 qershorit do të ishin për mua katastrofike, jo vetëm për ato në vetvete, por për gjithçka tjetër. Kemi tre alternativa, i shohim dhe zgjedhim atë më pak populiste. E para opozita, siç është sot vendos që ne nuk investojmë në problemet që ekzistojnë në lidhje me organizimin e zgjedhjeve, shkojmë normalisht, bëjmë fushatë elektorale, paraqesim alternativat tona, i bëjmë dhe favorin vetes dhe qytetarit që të dëgjojë alternativa politike. Zgjedhjet e 18 qershorit do të jenë më të këqija se ato të 2013-tës. Pas atyre zgjedhjeve do të kemi kontestim, bojkot parlamentar për 6, 9, 12 muaj, nuk mund ta parashikoj, nuk do kemi çelje të negociatave, implementim të reformës në drejtësi, vetting etj., dhe kostoja do të jetë shumë e madhe. Varianti i dytë është që opozita i qëndron fort variantit se zgjedhje me kushtet aktuale nuk mund të ketë. Atëherë do të ketë zhvillime të sforcuara politike si ato që përshkrova pak më parë me shkelje edhe të Kushtetutës, me kapërcim, me arna juridike siç e kemi bërë traditë, por që do arrijmë të shkojmë në një proces zgjedhor ku askush nuk do të ketë të paktën alibinë e kontestimit. Kjo periudhë para zhvillimit të zgjedhjeve mund të jetë shumë e shkurtër, disi më e gjatë, por sidoqoftë do të jetë më e shkurtër se sa kontestimi i zgjedhjeve të alternativës së parë. Pra, çfarë preferojmë? Një periudhë zhvillimesh të sforcuara politike 2-4 mujore para zgjedhjeve, dhe zhvillimi zgjedhjeve të pranueshme apo zhvillimi i zgjedhjeve me kushtet aktuale të cilat me siguri do të jenë të kontestueshme dhe do të shoqërohen nga një periudhë e gjatë destabiliteti. Në këtë do të futet alternativa e tretë që është ajo e plotësimit të kushteve të opozitës. Ngritja e një qeverie besimi siç tha zoti Meta, teknike siç tha zoti Basha, me mbështetje të gjerë e tha dikush tjetër, e cila ka vetëm një kosto, vetëm egoizmin e kryeministrit aktual. Ka tradita në vende të ndryshme, për shembull në Greqi nuk është e shkruar në asnjë ligj, por që është gjithmonë e zbatueshme, tre ministra të cilët kanë lidhje të drejtpërdrejtë me procesin zgjedhor japin dorëheqjen para shpalljes zyrtare të fushatës zgjedhore, qofshin ato të rregullta apo të parakohshme dhe zëvendësohen nga personalitete të fushës akademike. Këta janë ministri i Drejtësisë, i rendit, i pushtetit vendor dhe zëdhënësi i qeverisë. Këto janë tri alternativat.

Në 2 vjet opozita, nuk përcaktoi si prioritet zgjedhjet por u përfshi në debatin e Reformës në Drejtësi dhe 2 vjet e gjithë vëmendja e opozitës është marrë me të drejtë me të. Sot që është gati reforma nuk miratohet nga ana juaj. Dhe sot që kohë s’ka shtroni si çështje madhore Reformën Zgjedhore, ku mekanizmat për ta sjellë në nivelin ideal siç e pretendon opozita dhe e kanë të gjithë vendet e BE-së pothuajse është utopike ta pretendosh. Kjo është ose strategji politike ose naivitet politik. E dyta, ju ngritët çështjen e sistemit zgjedhor dhe është e vërtetë që zgjedhjet janë një çështje themeltare për një shtet demokratik. Por shtetet demokratike nga një shtet jodemokratik dallohen jo për sa i përket identifikimit të qëllimit por mjetet që gjenden për ta përmbushur qëllimin. Qëllimi që artikulon opozita është i drejtë, por mjeti që ka përzgjedhur, qeveria teknike, është i gabuar.

Ka dy çështje është fakt që nuk është përcjellë në opinion në dimensionin e vet real, përpjekja që është bërë për reformën zgjedhore. Informacioni që unë mund të jap nuk është i dorës së parë për reformën zgjedhore sepse unë nuk kam qenë palë në këtë komision. Me sa jam në dijeni prej shumë muajsh është depozituar në këtë komision dokumenti i vërejtjeve të opozitës për Reformën Zgjedhore. Nuk u mor asnjëherë parasysh dhe kur ngushtohen limitet kohore, ai që ka përgjegjësinë për mbajtjen e zgjedhjeve, qeveria, nuk mund ta lërë një çështje të tillë madhore, e cila është një minë me sahat të cilës i ke hequr dhe siguresën dhe e mban në dorë. Personalisht kam insistuar se nuk është më e rëndësishme Reforma në Drejtësi se sa Reforma Zgjedhore dhe reforma e sistemit politik në tërësi. Nëse kemi një sistem në atë nivel të korruptuar që e pranojmë të gjithë duhet të kemi parasysh se kush i ka dhënë formën atij sistemi, kush e ka riprodhuar, me çfarë metodash? Kur ka riprodhuar me mënyra korruptive si pret që të mos ketë një produkt të pakorruptuar? Si beson se ky parlament, i cili formalisht mund të jetë i pranueshëm që të reformojë sistemin gjyqësor edhe me votat e disa kolegëve deputet të cilët janë subjekt i dekriminalizimit? Insistimit për të vajtur dorë për dore me Reformën në Drejtësi dhe atë zgjedhore, fatkeqësisht nuk është dëgjuar. Gjithmonë duke bërë secili llogaritë e veta partiake dhe kjo është edhe rrjedhojë e mungesës së komunikimit normal midis mazhorancës dhe opozitës. Kjo është sërish përgjegjësi e mazhorancës. I bëra një lutje zotit Rama kur paraqiti programin e qeverisë në vitin 2013 në shtator. Bëj një diçka, sill një risi në jetën politike të vendit, institucionalizo nga pozitat e fituesit, dialogun me kreun e opozitës. Është një investim që e ke për ditë të keqe. Kur humbet besimi siç ka ndodhur tani dhe shumë nga arsyet mund të jenë të klimës psikologjike, është mosbesimi. Nëse do ta kishe të institucionalizuar këtë dialog, do të fashiteshin në një masë të konsiderueshme të gjitha këto fobitë dhe dyshimet ekzistuese. Në lidhje me zgjedhjet, unë jam dakord se nuk ka sisteme zgjedhore të mira apo të këqija, janë të përshtatshme ose të papërshtatshme. Unë nuk besoj se ne kemi gjetur edhe në të mëparshmen edhe në këtë aktual, sistemin e zgjedhjeve më të përshtatshëm në Shqipëri. Debati mbetet i hapur në kërkim të një sistemi që të na përshtatet më mirë, që të evitojmë të gjitha fenomenet negative. Mirëpo administrimi është i papranueshëm dhe kjo është çështje demokracie, nuk është çështje shumice. Asnjë shumicë nuk mund të imponojë në demokraci procedurën e numërimit të votës nga një palë ose nga dy palë. Cili është problemi i opozitës? Është i ekspozuar vetë procesi zgjedhor në praktikat dhe precedentët më të rrezikshëm që kanë ndodhur ndonjëherë në vendin tonë. Sot janë futur në një shishe të gjithë djajtë së bashku. Kjo sepse nuk patëm një qeveri, e cila të ishte parashikuese e këtij kokteili që është krijuar sot.

Ju në këto 53 ditë keni marrë pjesë në shumë tryeza me ambasadorë të huaj si pjesëtar i opozitës. Mund të na thoni çfarë është diskutuar konkretisht, sepse kjo puna e ambasadorëve të huaj është bërë si Zoti në betejat fetare, ku të dyja palët mendonin se e kishin në anën e tyre. Ka ndonjë të vërtetë në këtë mes?

Jemi në një botë civilizuar, një vend aspirant për në BE dhe strumbullari i botës së civilizuar janë zgjedhjet e lira. Nëse nuk i ke ato nuk mund të jesh anëtar i klubit të vendeve të civilizuara. Rrjedhimisht çështja e zhvillimit të zgjedhjeve në Shqipëri është edhe çështje e vendeve tona aleate dhe në NATO dhe në BE, dhe është një detyrim rutinor i çdo politikani që të ndajë shqetësimet e veta dhe me përfaqësuesit diplomatik të vendeve partnere. Në takimet me diplomatët kryesisht kanë qenë në formën e paraqitjes së argumenteve të njohura nga ana e partive të opozitës. Ajo çfarë kam dëgjuar është se ka patur nga ata diplomat, që e njohin po aq sa dhe ne që e jetojmë dhe jemi pjesëtarë të lojës politike në vendin tonë, me ide dhe propozime destruktive. Kam dëgjuar dhe diçka, të cilën po ta kisha dëgjuar individualisht, nuk do të merrja përgjegjësinë ta thoja publikisht. Fatmirësisht isha dhe me kolegë të tjerë politikanë, ditët e fundit, që dëgjova një propozim kaq cinik që nuk e besova se e dëgjova. Na u tha në prani të përfaqësuesve të 4-5 forcave politike që ndoshta mund të ishte një shans i mirë për ne që të përfitonim nga mospjesëmarrja e Partisë Demokratike në zgjedhje për të marrë ndonjë mandat më tepër. Nëse do të isha tetë a tetë me atë bashkëbisedues nuk do të merrja përgjegjësinë ta thoja publikisht, por isha me fat se isha me të tjerë që e dëgjuan. Duhet ta keni të qartë që ka dhe nga këto mendime.

Deri në çfarë niveli parashikoni ju që të shtrini qeverinë teknike? Çfarë nënkuptoni me atë, vetëm ministra? Deri në ç’pjesë të administratës? Së dyti, kur mendoni se do të zhvillohen zgjedhjet e ardhshme?

Besoj se ka një formulë për një qeveri teknike apo qeveri besimi. Mandati sigurisht është i kufizuar dhe do përqendrohet në ato aspekte që ka drejtpërsëdrejti me procesin zgjedhor dhe me shërbimet e tjera të domosdoshme për funksionimin e shtetit dhe të qeverisë. Natyrisht që nuk do të jetë një qeveri që do marrë ndryshime në legjislacion për reforma në fusha të caktuara, dhe sigurisht që nuk do të kufizohet me nivele ministrore apo zëvendës/ministrie. Ka agjenci apo drejtori të cilat janë drejtpërsëdrejti të lidhura me fenomenet shqetësuese të procesit zgjedhor, dhe do të duhet si në nivel qendror ashtu dhe lokal, që të ketë një frymë të tillë dhe në ato struktura. Janë strukturat e policisë ato më të përfolurat natyrisht, që duhet një frymë tjetër dhe aty ku është e mundshme kjo frymë do të përcillet dhe nga individë të tjerë që ekzistojnë apo në arsim e kështu me radhë. Është një mision jo nga të lehtit, por nga të domosdoshmit. Sa më shpejt që njëra palë t’iu shmanget qëndrimeve, aq më mirë sepse edhe qeveria teknike do kohën e vet sepse nuk mund të realizohen mrekulli brenda një kohe të shkurtër. Për mua është një fakt shtyrja e zgjedhjeve, për sa do të jetë kjo shtyrja nuk mund ta di.

www.mapo.al

Vangjel Dule kritikon Ramën dhe i thotë të kërkojë një term në fjalor Vangjel Dule kritikon Ramën dhe i thotë të kërkojë një term në fjalor

Kreu i PBDNJ , Vangjel Dule, ka reaguar ndaj deklaratave të kryeministrit Z. Rama pasditen e sotme në rubrikën “ Komunikimi javor” . Z. Rama tha se “ p pozita është prodhim i lirisë , jo liria prodhim i opozitës. E përderisa jemi në liri , të jeni të bindur, opozita kurrë nuk do të mungojë . Edhe nëse PD – ja, bashkë me Zotin Nardi (Ndoka ) , bashkë me Zotin Vangjeli (Dule) , nuk hyjnë në zgjedhje, të jeni të sigurtë se do ndryshojnë emrat, do ndryshojnë flamujt , por opozitën në parlament do ta shikoni . Sepse opozitën e prodhon liria “ .

Në një postim në rrjetin social “ Twitter ” , kreu i PBDNJ -së shkruan se këto deklarata të Ramës e bëjnë të duket “ mburravec ” .

“ Përroi psikik ” i radhës i z . Rama, aktualizon një sugjerim të kahershëm për të : Hidhi një sy termit “ braggadocio ” në një fjalor prestigjoz” , shkruan Dule.

www.balkanweb.com

 

Vangjel Dule shpërthen ndaj Ramës: Bën monologje delirante pa kuptim Vangjel Dule shpërthen ndaj Ramës: Bën monologje delirante pa kuptim

Kreu i PBDNJ­së, Vangjel Dule nuk i ka kursyer ‘sulmet’ ndaj kryeministrit Rama, duke e cilësuar atë ‘narcizist dhe burim të pashtershëm monologësh delirante’.

INTERVISTA E  Z. DULES NE GAZETEN PANORAMA

Përshëndetje zoti Dule, minoriteti ka dy forca të mëdha politike PBDNJ dhe Mega, prej katër pesë vitesh ju votoni të ndarë, festa Kombëtare që ju ka bërë bashkë, në zgjedhjet e 18 qershorit a do të dilni bashkë?

Po është shumë e vërtetë. Por duhet të keni parasysh se gjërat që na ndajnë janë shumë të vogla krahasuar me çështjet që na bashkojnë dhe ajo që na bashkon është interesimi për garantimin e respektimit e të drejtave të pjesëtarëve të minoritetit etnik grek, garantimi i një jete normale me perspektivë zhvillimi me siguri për të gjithë pjesëtarët e tij. Bëhen përpjekje intensive, besoj se do të kemi edhe politike. Kjo besoj se kjo do të ndodhë edhe me partinë Mega. Ato të cilat na bashkojnë do vijë natyrshëm momenti që do të prevalojnë mbi çështjet e vogla janë të ditës krahasuar me ato që janë strategjike.

Si i keni marrëdhëniet me Kiçon?

Janë marrëdhënie njerëzore shumë të mira dhe marrëdhënie politike të një komunikimi të vazhdueshëm. Ditët e fundit në Sarandë me kërkesë të Megës u bë një konferencë kombëtare ku merrte pjesë edhe kryeministri Rama.

 Kryeministri ju ka kritikuar juve se ndërsa duhet të ishit aty, ndërkohë që ju ishit në çadër. Çfarë qëndrimi keni?

Nuk mund të jem në një aktivitet në një moment që nuk isha i ftuar dhe kemi një ndryshim thelbësor me zotin Rama. Është një simpatizant i pashërueshëm i monologut zoti Rama ndërsa personalisht preferoj dialogun. Është e vetmja mënyrë për të arritur komunikimin njerëzor politik kaq të domosdoshëm në vendin tonë. Narcicizmi është një burim i pashtershëm monologjesh delirante pa kuptim, pa përmbajtje, pa rezultate.

Si ju duket politika shqiptare?

Fakti i të qenit i vjetër në politikë po më krijon një sfidë të përditshme që të përpiqem të rinovoj idetë e mija dhe kjo duhet të jetë një sfidë për gjithë politikanët dhe jetën politike të vendit.

Gazeta Panorama 26.03.2017

Komunikatë për shtyp të Degës së PBDNJ-së dhe OMONOIA-s në Himarë 24.02.2017 Komunikatë për shtyp të Degës së PBDNJ-së dhe OMONOIA-s në Himarë 24.02.2017

Komunikatë për shtyp

Po përcjellim për publikun Komunikatën për Shtyp të Degës së PBDNJ-së dhe OMONOIA-s në Himarë duke i mëshuar qëndrimit të PBDNJ se ka akoma hapësirë dhe kohë që Qeveria të marr në konsideratë pasojat e kësaj ndërhyrjeje të pamatur që po tentohet dhe të anulojë veprimet që planifikon në dëm të komunitetit të Himarës.

 

PBDNJ – Dega Himarë

BDMEG  OMONOIA – Dega Himarë

KOMUNIKATË PËR SHTYP

 

 Himarë, 24 Shkurt 2017

 

Lënda: Qeveria Rama këmbëngul në grabitjen e pasurive private familjare në Himarë. Komuniteti do të intensifikojë reagimin e tij dhe pasojat kanë për të rënduar vetëm autoritetet shtetërore dhe bashkiake.

Me shqetësim të veçantë konstatojmë se abuzivizmi i Qeverisë dhe autoriteteve bashkiake përsa i përket zbatimit të një ndërhyrjeje urbanistike në zonën e Spiles të Himarës po merr përmasa të reja. Duke neglizhuar kundërshtitë dhe apelin e komunitetit lokal, reagimin e BE-së dhe të Këshillit të tij të Ministrave, rekomandimet e institucionit të Avokaturës së Popullit dhe në shkelje të plotë të legjislacionit, Këshilli i Ministrave në mbledhje të tij të këtyre ditëve mbylli përfundimisht rrugën e kërkimit të çfarëdo zgjidhjeje të pranueshme lidhur me pasuritë që preken nga projektet në zbatim.

Ndërhyrja shtetërore pas propozimit dhe nxitjes së autoriteteve bashkiake kapërcen kufijtë e rendit kushtetues dhe merr përmasat e dhunës në dëm të shoqërisë.

Këmbëngulja e Qeverisë për të zbatuar këtë projekt pavarësisht thirrjeve denoncuese të shoqërisë lokale krijon pikëpyetje të shumta.

Nga njëra anë synon t’u shërbejë interesave okulte të ndërtuesve të lidhur me regjimin. Tenton nënshtrimin definitiv të komunitetit lokal dhe me kritere që lidhen me diskriminimin për shkak të origjinës etnike apo teserës partiake. Punimet fillojnë në një periudhë që pritet çelja e sezonit turistik dhe kjo për të dëmtuar ndërmarrjet e vogla familjare në dobi të komplekseve më të mëdha në zonë që janë ndërtuar në prona të grabitura dhe burime të dyshimta financimi. Për më tepër dëmtojnë godina të lidhura me historinë e Himarës dhe kjo për të dëmtuar kujtesën historike dhe trashëgiminë kulturore.

Nën këto kushte ku çdo nocion për garantimin kushtetues të pronës private ka humbur dhe rruga e dialogut shterues me komunitetin është refuzuar nga ana e autoriteteve bashkiake dhe shtetërore, qytetarët kanë për intensifikuar reagimet e tyre për mbrojtjen e pasurive të tyre dhe anulimin e këtij dhunimi në tentativë të shoqërisë lokale të Himarës.

Përgjegjëse për çfarëdo zhvillimin eventual është Qeveria dhe autoriteti i Bashkisë që refuzuan dhe flakën tej rrugën e kërkimit të zgjidhjes konsesuale përmes respektimit të pikëpamjes së banorëve të zonës. Për më tepër të referojmë se për shkak të neglizhencës diakronike të Shtetit për gjetjen e rrugëve të zgjidhjes për krijimin e kadastrës normale, garantimin ligjor të pronës në atë zonë, pasuritë e Himariotëve janë sot jashtë regjimit hipotekor dhe për këtë arsye as që mund të zhdëmtohen.

Pyesim vërtetë: deri ku mund ta tërheq litarin Qeveria e cila tregohet e denjë vetëm e praktikave të regjimit Hoxha që i zhveshi banorët nga trashëgimia atërore mbi tokën dhe shtëpitë e tyre familjare?

Mos vallë dhe për të çorientuar rishtazi opinionin publik nga aq shumë probleme që denoncohen nga opozita dhe faktori ndërkombëtar kërkon këtë vatër tensioni në Himarë?

Paralajmërojmë se nuk kemi për të qëndruar robër të fatit me duart kryq. Interesat sado të fuqishme të jenë do të përkulen me rezistencën e komunitetit Himariot sikundër edhe plot të tjera që janë ndërmarrë historikisht në dëmin tonë!

KRYETARI I PBDNJ-SË  VANGJEL DULE  INTERVISTE NE ABC NEWS 22/02/2017 KRYETARI I PBDNJ-SË VANGJEL DULE INTERVISTE NE ABC NEWS 22/02/2017

KRYETARI I PBDNJ-SË  VANGJEL DULE  INTERVISTE NE ABC NEWS 22/02/2017

 

Contacts and information

Social networks

Most popular categories

Buy This Theme
© 2011 Gadgetine Wordpress theme by orange-themes.com All rights reserved.